Support och service
Professionell support är ett av våra kärnvärden
Generell support
Vårt mål är att ni som vår partner ska erhålla ett mervärde genom vårt samarbete. Detta vill vi bland annat erbjuda genom en bra rådgivning, support och service under hela vårt samarbete. Vårt dedikerade team av bland annat säljare och tekniker hjälper er besvara alla era och era kunders frågor rörande solcellssystem, E-mobility och energilagring.
Avancerad support
Våra tekniker har gedigen branscherfarenhet och kunskap och är alltid redo att bistå er vid behov av en mer omfattande teknisk support. De kan exempelvis hjälpa till med felsökning, information om gällande regler och krav på marknaden, vägledning under installation, avancerade installationsfrågor samt vägledning till bästa val av lösning.
Avancerad support
Våra tekniker har gedigen branscherfarenhet och kunskap och är alltid redo att bistå er vid behov av en mer omfattande teknisk support. De kan exempelvis hjälpa till med felsökning, information om gällande regler och krav på marknaden, vägledning under installation, avancerade installationsfrågor samt vägledning till bästa val av lösning.
Mest ställda frågor
Här finner du svar på de allra vanligaste frågorna som våra tekniker får.
Behöver du vår support?
Vi finns alltid här för er! För enklaste och snabbaste hjälp ber vi er kontakta vårt hjälpsamma supportteam via nedan länk.
Mejla oss på sales@solarsupply.se om ni har några frågor.
För att vi ska kunna hjälpa dig på rätt sätt är det viktigt att du anger ditt ärende, serienummer på produkten samt ditt namn och telefonnummer. Vi återkopplar så snart vi kan!
Support öppen kl. 08.00-17.00.
Tack på förhand!
Garanti
Tillverkarnas produktgaranti gäller för respektive produkt.
Förutom leverantörernas/tillverkarnas grundgarantier finns det möjlighet att köpa till förlängda garantier för vissa produkter.
Våra säljare finns alltid behjälpliga för att assistera er med detta!